Kategorier
Mitt liv

Vykort från Karlsborg

Ikväll tänkte jag visa dagens nytagna foton från vackra Karlsborg där jag hälsat på fina Elizabetth och hennes inredningsbutik Design by E (ska visa foton från butiken). Karlsborg är en jättemysig stad intill Vättern, Sveriges reservhuvudstad har jag fått lära mig, och idag medan Elizabetth öppnande butiken tog jag mig en promenad omkring på området innanför vallarna till Karlsborgsfästning. Nu i efterhand ser jag att dörrar och portar verkar ha fångat mitt öga både en och två gånger, men visst är de vackra? Karlsborg kan varmt rekommenderas nu i sommar och passa då på att besöka butiken Design by E
Det har varit en bra resa, TACK Elizabetth!


Foto: Jenny Martinsson

0 svar på ”Vykort från Karlsborg”

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *