Kategorier
Mitt liv

Barcelona med vännerna

Äntligen – som jag har längtat! Idag åker jag och två av mina fina vänner på en 10-dagars resa till Barcelona. Vi gör en favorit i repris då vi hade så fruktansvärt tokroligt där förra sommaren och om en stund lyfter planet och nya minnen ska skapas.
Denna gången kommer jag dock ta med min systemkamera, det blev tyvärr inte så mycket fotande förra sommaren, men det ska det bli ändring på så jag kan bjuda på några vykort när jag kommer hem igen. Bloggen kommer fortfarande uppdateras med förinställda inlägg så gör gärna ett besök då och då, tisdagen den 30 augusti är jag tillbaka igen.
Ha det fint, fint, fina läsare! 

ps. TACK Little Miss Fix it Sara, men på mitt jobb är vi alltid väldigt snabba!;)


Foto: Jenny Martinsson, sommaren 2010

0 svar på ”Barcelona med vännerna”

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *